♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Celine Kronberg - 11 juni 2013 22:53

hej nu är det kväll och jag årkar typ inte skriva 

så jag lägger upp några blider på mina vänner och en blid på

mig och min  mamma :-)♥

       

♥ 1.only me 2. me and bella 3. me and bea 4. me and my mom ♥

 

jag vet inte så många blider men är trött så jag orkar inte! 

i morgon ska jag ju till kinna med my boyfriend and my best friend felicia

det ska bli roligt !! hatar att blanda svenska och engelska men det bara blir så jaja :-P ♥♥

men jag orkar inte skriva mer ! skriver i mon i igen gilla och kommentera ♥

 

 

kjam♥

Av Celine Kronberg - 11 juni 2013 11:17

Hej ! vakna nyss ska snart äta frukost :)

och senare åka till felicia :) i dag vet jag inte vad vi ska göra :)

vi ska väll till hus blien eller ngt !!! 

har skita tråkigt nuuuuu !! måste lyssna på musik  !! så

♥♥one way or another whit One Direction♥♥

love this song så much!!

man vill ju barah dansa till den låten   

hehe! och bara så alla vet eller ni som läser jag är skita galen i one direction 

och hela min väg är full med one direction planser och har en kalender 

med dom på♥ och ett armband och en täcke !! så man ska säga att jag är lite GALEN!!

och ni som är belibers jag gillar inte justin biber fast jag gillar en låt med han 

boy friend :-P hehe !! I SAY THAT I HAVE NO LIFE   

 

snart åker jag till öland med felicia och ska vara där en vecka å bo i husvagn 

det ska bli roligt :)) 

i sommar ska jag       

det ska jag göra om ni fattar :-P 

 

♥♥ BADA PLOCKA BLOMMOR  OCH HITTA KÄRLEK ♥♥

 

 

 herrååå !! puss och kjam från lilla meejj ♥♥

 

Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards