♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under augusti 2014

Av Celine Kronberg - 12 augusti 2014 14:32

Hej, det var ett väldligt långt tag sen jag skrev, har gjort annat.

det är exakt 7 dagar kvar

innan skolan börjar ingen, har ingen lust med att börja 8an, et sägs vara det

jobbaste året med massa prov och läxor, usch.

men jag kommer iaf få träffa alla i klassen har typ inte träffat någon av dom,

inte ens mina närmaste och bästa vänner, lite skumt ändå jag har varit med jasse,felicia,vilma och ronja 

och typ bott hos kompisar med kommer hem lite på dagen typ en timma eller så men nu är jag hemma och 

är in stängd på rummet med datorn och lyssnar på mitt nya favortit band 5 seconds of summer har gillat

dom i ungefär 2 och en halv månad, jag hade hört några låtar med dom typ som she looks so perfect

och sen skulle jag på 1D konsert och 5sos var förband så jag blev liksom kär när jag såg dom på scen, jag gillar alla i det bandet men jag har ändå min favorit, han har lockigt hår och går alltid runt med en banada eller en 

mössa och han heter irwin i efter namn ♥ Ashton irwin ♥ 

jag låter lite galnen men jaja.. jag fick lite nya saker till mitt rum tyvär så har jag ingen teleforn för tillfället 

tappade den så hela skrämen slocknade och vill inte gå igång, men jag fick en 1D gaderobb och en 1D pall.. lite töntigt med det skiter jag i.. ♥ men nu ska jag äta lite mat inna jag fortsätter att läsa mina böcker baii ♥




 


Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards