♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Celine Kronberg - 28 juni 2012 21:11

Hej ! nu sitter jag i min data stol

och äter köttfärsås och spageti ! (stavning)

Min kvällsmatt

idag har jag vartit med Mirela

och hon har skaffat en lugg :-) hon blev skit gulig !

typ vd halv åtta skaffade jag också lugg ! ;))

 

Mirela´s mamma klippte mig ! :-)

det blev mkt gulligt !

har it så mkt att säga ! :_)

 

 

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 27 juni 2012 17:37

Hej ! I Går sov med över med

Nils, Ida AJ ,Ida H, Oscar och jag :-)

I tältet på idas tomt !!

Hihi jopp

i dag kanske jag och ida

sska sova över i det sjävla

fast dät är inte så skrämande :-)

Hoppas jag :-P hehe

men nu är ida med Amaia ;(

vi ska va kl 7 tyvär  !

en timma kvar s tråkigt

Thilda är i vaberg Nisse är hemma

och får inte va ! Ocar är på vårdsentalen :-(

Undrar vd som har hänt ??

 

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 24 juni 2012 16:55

Hej ! I går sov jag hos Thilda min gullebebbe

:-) och i dag kanske vi ska sova över igen

just nu håller vi på med att fixa våra bloggar

Hennes blogg heter Hallonmos1 :-) skit gullig blogg kolla

gärna i den är ni söta <33

i dag har jag och Thilda varit carzy tagit massa foton lägger upp de  senare :-) !!

i dag sov vi till kvart över elva skit tidigt jag brukar sova till tolv minst ! :-)

Fast det är när jag är hemma

 på Midsommar var jag hos farmor i alls roligt

fast god matt iallafall

nu sitter jag och thilda vid datoren i hennes säng och bloggar för fullt

Here we comes ! <33

       




Av Celine Kronberg - 14 juni 2012 00:04

Hej ! nu är klockan kvat över tolv

och det är bara jag och Pappa som är uppe

jag bloggar + lyssnar på musik  och han Tv :-)

ska lägga mig snart är skit trött fast jag som till 10

i föregår sov jag till kvart i ett :-)

Harinteså mkt att skiriva nu mitt i natten  klockan är fan halv ett nu

Kjam Celle ♥


 

Av Celine Kronberg - 12 juni 2012 15:36

Hej ! Sommar lov och ingen sol

jippi ! skit kul jag som ville bada ju i lördas och fredas

var det ju mingla i mark i kinna

skit kul var där med några kompisar

och i lördag var det bara jag och julia och 3 styken från sexan som börjar

7an ! det känns konstigt att börja 6an

och i morgn fyller min bästa kompis och och i dg fyller min andra kompisar Mirela i dag och  Ida H (en annan ida)

Och min lillSyrra fyller också år i mon 7 år Grattis Älskar dig ♥♥

och den andra Ida fyllr den 30 Juni och jag den 6 juli :-) Så man får vänta länge på sin tur

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 8 juni 2012 08:27

Hej ! snart skolavslutning längtar vi har

kvart över nio och jag och några till ska dansa för föräldrar och barn

Gud vad pinit  ! Har fan fjärilar i magen

I går gjorde jag Slut med Oscar Starkaren :-//

ska gå om 10 minuter

för vi ska samlas i klassrummet kl nio :-O

och efter allt ska vi äta tårta och sedan ska jag till mingla i mark med Ida och Thilda längtar

Älskar er min så gulleungar

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 5 juni 2012 20:31

Hej ! Chillar lite med Julia och pratar och sitter vid datan 

och i dag fick jag och Julia pizza :-)

i dag Hehe !

Jag och Julia ska sova över men Julia har fått daamp  !

 hon hoppar och far  i väggar och sängar  !

haha och hon ser vad jag skriver  lyssnar lite musik julia Dansar skit roligt ! :-) om man bara hade en kamra 

då skulle jag ladda upp den  glömmde mobilen hemma ! sry 

 men har inget mer att skriva ! :-)

Kjam Celle <33

Av Celine Kronberg - 2 juni 2012 15:04

Hej ! har skit tråkigt. Vet inte vad jag ska göra i dag :-P

ngn som har en ide ! ;-O

har ringt alla typ ingen  kan va ! gör man en lördag som denna ? Hmm....


ska åka till mormor sen :-)

med Tuva och Anna och Elin ska Till Anna´s Kompis Isabelle

Undra vad jag och tuva ska göra då ?

oliver är i assberg med en kompis så jävla gött att slippa HAN... !!

Innan när jag skulle natt Elin litte för hon var så gnällig

när jag tog av hennes byxor var blöjan lös ! hon hade mkt bajs och jag på mig Blää ! så jag och Elin

Dushade typ i en halv timma och skulle vi äta

köttfärsås och spagti !

så hälde hon ut all saft  Skit nära Anna

Lilla Elin då   

Kjam Celle ♥


 

Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards