♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Celine Kronberg - 20 oktober 2012 20:37

Tjabba Tjena !

i dag har jag varit hemma och haft jävligt

tråkigt ! men i mon ska jag vara med felicia i går hade

jag feber ! så hoppas jag inte får det

igen då :) hehe nu sitter jag vid datorn och äter godis

så gött ! Kommentera om ni har hört gangnam style ☻

den låten är så jävla bra ! alla vet att jag älskar one direction

för de har så jävla bra låtar och är Snygga också

och bara älskar derras Nya låt live While We´reyoung♥

den måste ni lyssna på :)

 

 

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 6 oktober 2012 21:55

Hej ! nu håller jag , Felicia , Mamma och lillebror Oliver

Att spela på mobilerna vi tävlar

om vem som får mest poäng

mamma leder sen oliver och sedan jag Och sist och inte minst så kom

felicia 4 tyvär Ni kan väll kolla in felicias Blogg :

FeliciaNataliee.devote.se

please !! men nu har vi en litten paus för'

att jag skulle kunna skriva på bloggen :)

men måste sticka ska köra igen   

 

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 6 oktober 2012 14:33

Hej gott folk är med Felicia och vi var på mm precis och nu har vi ätit Mmmmm !!! Japp snart ska vi sitta vid datan och sitta vid fb och just nu kollar vi på tv Herrå

Kjam celle ??

Av Celine Kronberg - 5 oktober 2012 20:24

Hej ! nu har jag inte bloggat på länge

och dags att börja igen :)

i morgon ska jag vara med felicia och kanske sova

över hos mig har inte frågat mamma än xD

Ni vet min minsta lillsyra Elin hon är som en liten apa seriöst

och klätrar över allt på våra handfat och bord och till och med

TVÄTT-STÄLINGEN  OMG !!!

 fast ändå är hon bärden sötate lillaSyster ♥♥

Just nu sitter jag och Bloggar och Lyssnar på Musik :D

och Sitter vid Facebook me måste sticka good bye !!

 

 

Kjam Celle♥

 

 

 

Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards