♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Celine Kronberg - 29 juli 2012 20:20

Tjoo!! har inte gjort någonting på hela dan ♥

ska snart gå och hoppa med tuvan :-P

så jag tänkte att jag skulle skriva lite fort :-)

nu kommer ngr bilder ♥♥♥

 

 

     

 

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 21 juli 2012 15:38

Hej ! jag kom hem i går kväll typ vid halv åtta

jag har ju varit i skåne och i tors var jag i danmark

och nu  ska jag åka till farfar och grilla !

 good bye

 

 

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 15 juli 2012 13:51

Hej ! Celle her igen och ska skriva lite (=^.^=)

Skåne i mon med farmor ! ska packa snart'

när jag har skrivit lite mer !!

elin och jag har tagit ngr kort på oss

dom laddar jag ner lite senare i dag :_)

Oliver min lillebror sitter i soffan

Å spelar ett jävla spel !! blir galen på det  :_P

Längtar till i morgon ska ta me en kamra så jag kan ta kort

så ni kan få se lite hur det var 

Men nu ska jag Äta och sedan packa 

 

Kjam Celle ♥

 

 

Av Celine Kronberg - 14 juli 2012 21:18

Hej ! Celle her och hänger med några kompisar   

Ida H

Julia

hanna idas lillasyrra hon ska börja trean :-)

jag ska sova över hos Ida

men snart ska vi hoppa och nu ska vi titta på bilder av Hanna när hon

gick på dagis !! roligt va ?? :_)

 

 

Kjam Celle ♥ 

 

Av Celine Kronberg - 13 juli 2012 22:05

Hej ! jag vet att jag inte har skrivit på länge 

har så mkt att göra nu för tiden ;-*

men skriver kanske i morgon ska till Ida h 

å och kanske ska Sova där men kan säkert lånna hennes I Pad ! ♥

 

 

Fan jag vill oxå ha en I Pad :-)

men får inte tyvär !!

O så vill jag ha en I phone 4 men det får jag kanske 

för just nu har jag fått en i Phone 3gs har min farbror  :-\

just nu sitter jag i min data stol och tänker lite 

för på måndag ska jag till skåne med farmor det ska bli kul 

och opm typ 4 vekor ska jag till varberg med Thilda ♥ Älskareejj Thilda min gullegris ♥

 

Det  var allt jag hade att säga \ skriva 

 

Kjam Celle ♥

 

 

 

Av Celine Kronberg - 6 juli 2012 12:46

Hej ! i dag ftller jag år som några av er vet

det har jag ju skrivit tidigare i bloggen :_)

jag vet att jag inte har skrivit så mkt den här veckan det är bara för att jag har så

mkt att göra nu på lördag kommer kusinerna och mostrar och alla andra

som till hör min family

och på söndag ska jag ha kalas för vänner

det  är 5 som kommer :

Thilda

Julia

Tugce

Ida H

Och

Isabelle


Ida J kunnde inte hon skulle till varberg :-(

Mirela kunnde inte heller hon skulle till sin moster någon stans i sverige långt bort

  



Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards