♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Celine Kronberg - 31 maj 2012 16:28

Hej !

Har fan inte ngt att ha på skolavslutningen

ska köpa saker på ellos tror jag

älskar mina nya Solglassögon

   

Brun har man blivit !

Har skit ont i min rygg är tvungen att sova på en madrass pappa

sover i min säng

  Jag och Oscar har varit i hop i 5 månader   


 

Av Celine Kronberg - 28 maj 2012 22:51

Hej!

Har fan badat 8 dagar i rad :-P

ska till fritsla i mon

ska fan ha idrott hela dan örker inte !

Snart skolavsluning ska dansa på den med 12 styken + mig

vill ha en nya badkläder !

Av Celine Kronberg - 23 maj 2012 22:27

Hej ! tredje gången man har badat denna veckan

och ska bada i mon igen har fan solbränna över hela ryggen och axel !

I morgon i skolan ska vi sammlas i Klassrummet och ska ha med badkläder

och simma lite och ha Matte där med ( Hanatorp) Tråkigt !

Har inte tränat på engelska Läxan :-P

Hehe ! o.O


Har inget med att skriva  

Kjam Celle ♥



Av Celine Kronberg - 22 maj 2012 09:15

Hej Hej ! är inte i skolan

( Har Löss så kolla era huvuden )

Just nu sitter jag och bloggar, lyssnar på musik och dricker Coca Cola :-P

skulle ha det till skolfridrotten i dag med det blev det inget med det ! lite tråkigt Hem har inget att göra än att blogg som jag gör typ hela tiden =D

har beställt Solglasögon i Lördags dom har inte kommit ännnnn !!

har fixat min tandstälning ska ha den i två har bara haft den i ett halv år fick den i höstas

vet inte vad jag ska göra har läst en bok i 4 veckor och är på kapitel 20 han som har skrivit den heter Darren Shan

Bok titel är Skräckens Cirkus ! Skit bra bok  LÄS DEN ! den är 204 sidor långoch jag har 119 sidor

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 21 maj 2012 22:10

Hej ! i dag ska jag bada med ,Mirela,

Jonna,Thilda,Oscar,Nils,Max O,Max L,Hugo, Otto och Jag SåKlart    !

Först var det skit kallt sedan blev det lite varmare

Vi va typ där i 3 timar tror jag

och det började åska

och när jag kom hem började det össssss... regna FYY FAAAN VA DET REGNA!!

Vill ha min Nya Mobil NUUU ! =)

 Ska bada igen på Onsdag med samma pers tror jag vet inte om Otto och hugo ska ?

i mon ska vi skolfridrott! Uuussshh.....

Kjam Celle ♥


 






Av Celine Kronberg - 20 maj 2012 21:54

Hej ! det blev inget hos julia

tugce fick inte så jag ville inte heller åka ditt

tittar på big brother nu men hatar all reklam!!

Fattar inte att Camila  åkte ut ! jag tyckte marcelo och rodny skulle åka ut !

    FUCK YOU MARCELO    I HATE YOU  
 så jävla tråkigt att jag inte kunnde komma till dig julia !! :-O

Allså jag mår skit dåligt men vi kanske kan ha det denna veckan som vi skulle

från början ?

  




n

Av Celine Kronberg - 17 maj 2012 19:59

Hej! Fan va gött med lov dagar ;-)

har nyss dushat och är ren och fin =)

Anna (låssasmamma) ska göra fläter på mig sen -

när hon har nattat Elin Min GullUnge ♥ fast skit jobbig !

I mon ska jag vara med Tugce typ vid tolv ;-)

sedan vid sju ska vi till julia och ha tjej kväll helt själva för utom julias stora Syster Emma

 Och ska Kanske färga håret blont i mån (min valiga hår färg) hade ju färgat håret Brunt !

Julst nu sitter jag här i datastolen och väntar tills Big Brother ska börja

Oj glömmde säga detta men Jag ska sova över med julia och tugce ( Hos Julia)

 Fan vilken värder det va i dag Fuck vill ha sol när man är ledig !

 Vill ha Sommar och Sol

Kjam Celle ♥


 





  


     

 Jag och Tugce

   Snyggast såklart !




Av Celine Kronberg - 13 maj 2012 22:21

  Hej O.o  Fan va gött att att Vobban åkte  !!

 Min favorit i Big Brother är Camila och Amadus

i dag har jag varit hos julia sov ju där kom hem typ halv sex tror jag :-P

Måste Sova nu klockan är mkt på en shcool kväll !

Kjam Celle ♥

Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards