♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under juni 2013

Av Celine Kronberg - 29 juni 2013 23:08

Hej! Är hemma och ska lägga upp lite bilder från i dag :3 och min fina frisyr på tuva <33

Av Celine Kronberg - 29 juni 2013 13:40

Bilder! Kommer mer sen!

Av Celine Kronberg - 29 juni 2013 03:07

Kan fortfarande inte sova! Så jag gick ner och la mig i soffan! ? Och skulle somna vid tv! Men det gick inte så bra xD men nu ska jag stänga av tv och sova hör nere i soffan ? orkar inte gå upp!! Godnatt lägger ut blider på bröllopet i morgon!

Av Celine Kronberg - 29 juni 2013 01:09

Jag kan inte sova! Och så är det bröllop i morgon oxå! Fy fan va bra xD guud bara för jag sov för länge i dag jag gick upp vid ett för du kom pappa och väckte Mig ;3 annars hade jag väll sovit länge!! Jag är inte ens trött nue juu! Pappa är nere och kollar på film och dom andra sover! Och jag är jätte hungrig har inte ätit sen 5 men jag har ju bortat tänderna! De senare dagarna har jag inte kunnat sova! I förre går la jag mig vid 7 på morgonen när pappa skulle jobba för du la jag mig i soffan och somnande :3 smart va!! Men det är bara för jag är ju mörk rädd och har inte alltid varit det men detta året har jag varit det. Men vet inte varför! Men nu byter vi ämne! Jag har blivit kär!! Det är jätte jobbigt jag kan nästan inte ens tänka! Han är jätte söt,snäll,gullig och snäll mot alla och vi är jätte bra kompisar fast detta året har vi liksom kommit bort från varandra !! Vi har varit tsm i 5an och så! Men han gillar inte mejj! Önskar bara man kunde åka tillbaka till det! Jaha kärlek är roligt fast jobbigt och jag hoppas att alla blir kära eller gift så man uppleva det iaf? är skit kär och om ni undar ja jag har gjort slut med min andra "kille" men nu ska jag läsa lite i min bok så tja tjA! ?? ser lite drogad ut på bilden xD

Av Celine Kronberg - 28 juni 2013 17:21

Hej! Jag sitter i soffan och flöttar mig med chips! :3 haha! Hoppas att alla mår braa! Jag har cyklat dom senaste dagarna och varit med mina syskon så jag har typ inte skrivit något! Hejdåå! xD

Av Celine Kronberg - 26 juni 2013 23:52

♥ Liam Payne ♥

  

♥ Harry Styles ♥

 

♥ Niall Horan ♥

 

♥ Louis Tomlinson ♥

 


♥ Zayn Malik ♥

 

one dream one band one direction 

and this is my life♥


Av Celine Kronberg - 25 juni 2013 21:58

Hejdåå :3 äter så måste gåå :))   

Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards