♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Celine Kronberg - 27 september 2012 18:20

Hajj! got folk snart ska jag va med

Thilda , Oscar och Ida det

ska bli kul :-)

i morgon är vi lediga och dåe

ska jag vara med Johanna och gå

på disco :-* i går försökte

jag hitta något jag kunnde ha och

nu ska få se vad jag kom fram till

 

 

 

vilken gillar ni bäst fast jag har redan valt den röda :-)

det är snyggast fast jag gillar min mössa på den andra :-)

kanske kan sätta i hop det på något viss ♥♥

 

Kjam Celle 

Av Celine Kronberg - 23 september 2012 14:24

Hej !! I går var jag på liseberg med Familjen

och Thilda skulle hänga med men hon fick inte

helt plötsligt och jag var där kl  12 och

kom hem kl halv åtta typ så åkte mycket

men tog inga bilder tyvär :-(

men så kan det va och jag har typ inte

skrivit på en månad!!!

på tisdag ska jag ha prov i so

och i fredas hade jag idrots prov och föra

veckan hade jag no prov usshhh !!!

gud vad jag hatar det fast jag kommer få bra betyg

iallafall !!

 

 

Kjam Celle ♥

Av Celine Kronberg - 3 september 2012 19:16

Hej !! Dans i dag och jag sitter i bilen nu med Ida och Matilda ? bästa tjejorna i världen hehe i helgen var kg hos mamma och jag var i Varberg med Felicia i lördags och sov hos henne och så åkte vi hem till mamma och kollade på tv och spelade lite men måste gå nu Hejj då

Kjam celle ??

Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards