♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Celine Kronberg - 30 augusti 2012 20:05

Hej !! i dag var ja inte skolan

nepp var hemma och sjuk

men nu mår jag bättre ! :-)

jag var med thilda nu på kvällen

från sju till halv åtta

vi gick runt och pratade vid skolan och så

och jag hade glömt att lägga upp en video på min blogg

så jag gör det nu ist


  Kära lilla Thilda i skolan♥ mobba inte mig för jag cp  ut :-P

 

i morgon är det ju mellan  och jag veta

vilka som ska ditt från min skola ??

för Ida fick inte och Thilda ska på basket :-P

men nu ska jag ditt med Mirela Och Julia och john + Nisse ska ditt med tror jag

men jag får nog fråga ngr i morgon :-) Hej då

 

 

Kjam Celle ♥

 

Av Celine Kronberg - 28 augusti 2012 18:36

Hejj (: 

i dag var jag med Thilda och Ida

tog lite bilder och så ska

lägga upp två bilderpå mig sen

På fredag är det Mellan och jag

ska gå med Ida och Thilda

och vet ej vad man ska ha

på sig !! och jah hoppas

att flera från min klass kommer

ditt ! jaaooww har inget mer att skria

 

      

 

Av Celine Kronberg - 23 augusti 2012 18:21

Hej ! igen jag glömmde att lägga ut

några bilder på saker som jag vill ha

Nu Kmr dom :-)

       

Snygga vah :- )

 

 

SÅ SÖT E HAN !! ♥♥♥

Av Celine Kronberg - 23 augusti 2012 17:53

Hajj !! Nu är jag klar

 matte läxan ! skit lätt va den här

Kommer den : Det tar een minut för elin att såga en bräda så att

hon får tre bitar. hur lång  tid tar det det för henn att

såga en likadan bräda så arr hon för 6 bitar ? )

om du kan detta skriv svaraet så säger jag om det är rätt/fel

 morgon är det fredag och då ska man va med Felicia ! ♥

ska åka till henne vid tre typ ! :-)om ni har Stardoll skriv

eratt namn och bli vän med  mig jg heter celle2000


Kjam Celle ♥





Av Celine Kronberg - 22 augusti 2012 16:28

Hejj ! Hur mår alla i dag dåe ?

i dag var jag i skolan och tagit några bilder

kolla här  ;-)

     

så kul va de :-)

ska ta ngr mer bildeer i morgon

igen om ngr vill varaa på fotot

 

Kjam Celle ♥



Av Celine Kronberg - 21 augusti 2012 19:57

Hej ! Denna och föra veckan har jag badat  varje dag :-)

Och i lördags var jag med Ida Thilda och Oscar

och på fredag ska jag va med en som heter Felicia

vi har känt varandra i 7/8 år :-)

oh nu kommer ngr bilden sen lördagen :-)

     

THILDA                   OSCAR                 IDA

 

Herrå har inge mer att skriva ♥♥

 

Kjam Celle ♥


Av Celine Kronberg - 12 augusti 2012 13:47

Hejj ! Läget i da dåe ??

i dag skaa sova över hos Julia å

jag ska få henne att gilla Liam :-P

  One Direction  

i går sov jag hos thilda va där till två

så vi tänkte att jag kunnde sova där ist !!

 vi kollade  på stjärnfall så jävla mysigt ! <33

måste göra om det !! Å sen kollade vi

på skräck film den heter saw !! ;-) fast vi kollade inte på hela dåe

Och i dag när jag skulle gå hem så tog Thilda sin spark cyckel och båda

vi åkte på den hon styrde och jag tog fart och helt plötsligt åkte vi in i en stålpe !! haha

fy vad läskigt det va !!
snart börjar Skolan är skit pirig + jag ska börja 6:an och i ett nytt

hus där man är minnst av alla :-\ !!

 

DET VAR ALLT SOM VI VILLE SKRIVA !!

 

 

Kjam Celle ♥

 


 

Av Celine Kronberg - 9 augusti 2012 12:33

Hajj ! I dag ska jag va med thilda och ida

vi har blivit vänner igen <33

dom som gillar one direction  skriv en kommentar

har en julia tidningen men dom i <33 !!

1.Liam är ju sötast mellan alla dom

2.Harry är så där ! Louis är oxå så där

3.Zayn är lite ful

4.Niall är oxå lite ful

men Liam är sötaste av alla

här kommer ngr bilder på dom ! <33

  Liam <3

Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards