♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under augusti 2013

Av Celine Kronberg - 31 augusti 2013 18:48

E jag galen eller? seriöst jag hotade min föräldrar med om jag inte får 1D 

parfymen så kommer jag ta livet av mig... men såklart så visste dom att jag skoja 

D; men men får se om jag köper den!! vill ju såklart ha den ♥♥ mest av allt jag har deras tröja,täcke,armband,pennor,kalender och massa bilder på dom! + så var jag ju på deras konser så måste ha deras parfym med! eller hur jag låter lite desperad xD men här är sidan där man kan köpa den nu! (Grand Parfymer) Our moment :) kostar: 355 kr

men jaja hehe xD kommenter eller gilla ♥

Av Celine Kronberg - 31 augusti 2013 15:12

Hej! är hemma och chillar lite framför tv och har haft en sjukt jobbig vecka i skolan massa läxor och sånt. men med så kommer det att vara i ett år nue!! :O orkar int :-P just nu sitter jag i min gammla datastol och lyssnar på musik :] som vanligt....! i morgon ska jag kolla på THIS IS US !!♥♥ Jippi har väntat skita länge på den filmen! jag ska kolla den med Felicia och en tjej som heter andeera :) kommentera eller gilla♥ helst båda ! xD om ni vill att jag ska försätta blogga om mitt liv  

Av Celine Kronberg - 21 augusti 2013 21:54

Hej! I dag började skolan igen..... Yeeyy kul! :D inte direkt men har haft kul med att träffa alla igen och jag har tagit några kort! ;3

Bästa första dagen ever! <33 ^?^

Av Celine Kronberg - 13 augusti 2013 13:05

Hej! Jag har jätte ont i magen! Jag dör xD ne kan typ inte gå för det gör ont! Snart börjar skolan typ 8 dagar! Nejjjj hatar att träffa nya det är det värsta jag vet!! Är ju skit blygg! D;
Men jaja hejdåå

Av Celine Kronberg - 11 augusti 2013 16:27

Hej! Nu har Bea åkt hem men vi ska va igen på fredag tror vi! För vi ska till yohio i Gbg och vi har typ drukit 10 liter cola under de senaste 4 dagar men måste gå! Hejdååå! (Bilder under dagarna)

Av Celine Kronberg - 7 augusti 2013 23:56

Hej! I dag har jag och Bea haft en underbar dag! :D först köpte vi lite munkar och cola :)) som vanligt så gick vi till lekplatsen och vi har nästan varit ute hela dagen. Vi kom hem igen klockan 10 typ xD men nu kmr lite bilder! <33 ^?^

Av Celine Kronberg - 6 augusti 2013 22:54

Tja! I morgon är det onsdag och då ska jag vara med Bea min gullegris ^^ ne och jag kommer lägga upp lite bilder också om vad vi har gjort.... Det vanliga vi brukar göra är att måla naglarna och gå till en rolig lekplats och köpa munkar och coca cola och sitta och äta vid gymnasiet!! :D snart börjar skolan i morgon så blir det 2 veckor kvar D: men ska snart sova så natti natti <33 ^?^ gammla foton på oss!

Av Celine Kronberg - 5 augusti 2013 22:07

Jag och Fanny chattar lite om skolan, im att träffa ny och våra stilar och kläder xD och att vi två är så jävla blygga också så det kmr bli lite svårt för oss xD

Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards