♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Celine Kronberg - 10 juni 2013 22:26

 

parfymen kommer i augusti :) ♥♥♥

       

Av Celine Kronberg - 10 juni 2013 21:17

Hej! skriver igen har inget att göra så jag kan väll chilla

lite framför datorn en stund med mitt roliga liv som tonårling ;-P

just nu sitter jag och lyssnar på mitt favo band ONE DIRECTION 

jag var på deras konser den 8 maj var där med felicia 

det var skit kul :-) fick många blider men tyvär är min mobil avstängd min 

laddare jhar gått sönder !! jippi 

så jag kan inte kolla insta eller kik 

kommer död  -.- xD

börjar 7-an snart dåå efter sommar lövet :P 

vill inte ! skolan suger fast det kommer bli kul att träffa alla igen =) 

saknar alla från 6a och 6ab ♥♥

om ni ser detta ! for ever alone xD skoja bah seriöst jag har inget liv känns det som :-P

längtar tills på onsdag ska va i kinna med felicia och john och någon mer men vet inte vem :-O 

nu har jag inget mer att skriva :))) så gilla och kommentera så är ni super sweet :)

 

 

Kjam ♥

 

Av Celine Kronberg - 10 juni 2013 18:54

Jag vet a jag inte har skrivit på länge ! jag har left

livet som en normal människa !! ne bara skämta jag har inget liv :-P

+ så hinner jag inte skriva så mkt detta året för skolan och så men jag ska försöka iaf ♥

nu sitter jag och äter kvällsmat och chillar lite vid datron :-)

snart fyller jag år den 6 juli och jag fyller ju 13 år :))) jippi hurra för miiig :-}

och den 14 juli åker jag till öland och ska vara där med min bff felicia :))  men nu måste jag gå och hjälpa min lillasyster så herrå

 

Kjam♥




Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards