♥ Celle-Belle ♥

Alla inlägg under november 2013

Av Celine Kronberg - 14 november 2013 18:23

Idag är det torsdag och det betyder att det är FREDAG i morgon!! Yeey... xD och på lördag så jag på ett högstadiedisco med Alicia och jullan ;) det ska bli kul!! Men vet inte vad jag ska ha på mig.. :/ men hittar väll något.. Men ska plugga bu så baii

Nice face *tummen upp*

Av Celine Kronberg - 11 november 2013 22:32

Hej.. Haft en ganska bra dag i skolan ;) nu sitter jag på köks golvet och tänker på morgon-dagen xD nä men jag kollar runt på mobilen... ;3 jag pratade nyss i telefonen med Bella.. Var ett tag sen man pratade med henne som tidigt som jag pratade med henne så jag gick ut och tog 2 varv runt kvarteret.. Så jag har rört på mig idag.. DÄR SER MAN PÅ!! ;0 sen när jag kom in satte jag mig vid datorn och spelade stardoll.. Sen sitter man här på köksgolvet.. Så det har typ varit min dag sen jag kom hem ;D Tisdag i morgon yeey..... (Not) men nu ska jag lyssna på musik så baii ;3 <3 bilder från skolan

p.s ska snart ta bort tandställningen!! I januari elr februari

Av Celine Kronberg - 10 november 2013 23:52

Hej.. Har jätte ont i huvudet och så är man hungrig.. Men jag kan inte äta på kvällen D; jag döör! Jag vill inte stanna hemma imorgon! Men får se om jag mår bättre.. :3

Av Celine Kronberg - 10 november 2013 20:44

Hejhej!! Var en liten model idag ;) min lilla syrra vill lära sig att ta bättre foton.. Så hon ville att jag skulle typ vara hennes model ;) här kommer lite bilder som hon tog. (Lite suddiga)

Hoppas ni gillar dom!! Pussar och kramar till folket!

Av Celine Kronberg - 5 november 2013 19:53

Hej jag har inte pluggat till någonting idag... Men men, vi har inga läxor ändå. Jag har suttit vid datorn sen jag kom hem och spelat stardoll :3 bilder från idag och igår!

Av Celine Kronberg - 3 november 2013 10:56

Igår så letade jag och min moster upp Fannys adress och åkte hem till hem och kidnappa henne utan att hon visst att vi skulle komma så vi åkte till mcd och köpte milshake.. Sen hem till oss :D men nu ska man kolla på sunes jul med mamma,Emmy,Jelina (moster) och broshan

Presentation


tjenare♥ kik:cellebelle♥
insta:celinekronberg♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad passar in på mmejj ♥?
 Söt :]
 Snygg ;)
 Crasy :D
 Knäppis♥
 Fint!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards